Video návody
Toto video Vám ukáže jak můžete postupovat při založení nového fotoproduktu v programu MCLAB. Zda použít nebo nepoužít průvodce.
Pokud potřebujete video, které Vás seznámí se základními možnostmi programu, neváhejte a pusťte si jej.
Chcete ve své fotoknize používat rámečky, pozadí a klipárty? Pusťte si toto video a nechte se inspirovat.
Video Vám prozradí, jakým způsobem můžete také ukládat a používat Vámi vytvořené styly.
Zajímá Vás práce s rámečky? Chcete si vkládat své vlastní rámečky ale nevíte jak? Není problém. Mrkněte na naše videa.
Práce s rámečky v programu MCLABu.
Jak vložit vlastní rámečky
Podívejte se na to jak můžete ručně vkládat fotografie do programu MCLAB. Ukážeme Vám jak můžete pracovat s obrázky. Současně Vám představíme základní možnosti vkládání textů.
Práce s obrázky
Práce s texty
Lámete si hlavu nad tím, jak zaslat objednávku? Bojíte se, že uděláte nějakou chybu? Mrkněte na video.
Pokud chcete vytvořit kalendář snadno a rychle, podívejte se na toto video a nechte se inspirovat :).
Program a tvorba fotoproduktů
- Jaký program můžete použít?
- Všechny naše produkty můžete nalézt buď ve staženém programu MCLAB nebo v online aplikaci, která je dostupná na našich stránkách.
- Kolik program stojí?
- Stažený program i online aplikace je zdarma. Program se stále aktualizuje. Před každou tvorbou nového projektu je nutné program AKTUALIZOVAT.
- Jak program MCLAB stáhnout? Jak postupovat, když mi program nelze stáhnout?
- Na našich stránkách přejděte do sekce KE STAŽENÍ a klikněte na tlačítko Stáhnout program MCLAB a poté pokračujte.
- Pokud máte problém s instalací můžete použít místo MCLABu naši novou online aplikaci.
Stažený program MCLAB
- Po stažení programu MCLAB si jej nainstalujte. Poté program otevřete a klikněter na "VYTVOŘIT NOVÝ PROJEKT".
- Zkontrolujte si prosím aktualizace -> tlačítko vlevo dole ZKONTROLOVAT AKTUALIZACE (pokud si nestáhnete aktualizace před tvorbou nového produktu, může dojít k problémům při tvorbě nebo při objednání).
- Po kontrole a stažení aktualizací si zvolte v nabídce oblast produktů, kterou vyžadujete.
- Zvolte z nabídky konkrétní produkt a začněte tvořit. Podrobný návod na tvorbu fotoproduktu, můžete nalézt ve video návodech.
Online aplikace
- Zvolte produkt z nabídky na našich stránkách. Fotoknihy naleznete v Produktech - fotoknihy. Kalendáře najdete v Produktech - Kalendáře atd..
- Poté si vyberte konkrétní druh produktu a šablonu.
- Klikněte na tlačítko vytvořit.
- V případě, že nejste u nás zaregistrován, klikněte na REGISTROVAT. Nebo klikněte na Přihlásit a přihlašte se.
Registrace v Online aplikaci
Registraci do naší Online aplikace vytvoříte až po výběru fotoproduktu.
1. Nejdříve si prosím zvolte fotoprodukt.
2. Klikněte na tlačítko vytvořit.
3. Otevře se Vám okno, ve kterém budete mít tři možnosti k výběru.
4. Pokračovat jako host - máte možnost tvořit produkt. Váš projekt se neuloží.
5. Přihlásit se - pokud jste již u nás registrovaní, přihlašte se.
6. Registrovat - v případě, že u nás nejste registrovaní po kliknutí na toto tlačítko budete mít možnost vytvořit si účet.
7. Při registraci je nutné vyplnit potřebné údaje. Pokud Vám aplikace hlásí, že již Vámi zadaný uživatel existuje, zvolte prosím jiné uživatelské jméno (například Váš e-mail ten je jedinečný).
Online aplikace i stažený program má nastavenou automatickou kontriolu kvality. Pokud Vám ukáže u fotografie výstrahu žlutou/oranžovou, nemusí se výhradně jednat o nekvalitní foto, nicméně může se jednat o sníženou kvalitu fotografie. V daném případě doporučujeme kvalitu fotografie zkontrolovat.
Fotografie na tisk by měly mít rozlišení 300dpi.
Zároveň nedoporučujeme vkládat fotografie přeposlané různými komunikačními kanály jako messenger, whatsapp a podobně. Tyto programy záměrně snižují kvalitu posílaných fotografií.
Rozrastrované fotografie, či fotografie ve špatné kvalitě nejsou důvodem reklamace.
Stažený program:
Pokud Vám program hlásí: NÁSLEDUJÍCÍ OBRÁZKY CHYBÍ znamená to že (Podrobný návod):
- fotografie, které byly použity ve Vašem projektu máte na externím disku (flash disk, CD, DVD, ...) a v současné době není zapojen k počítači. ŘEŠENÍ -> Zapojte zpět odpojený externí disk a mějte jej zapojený až do odeslání Objednávky.
- fotografie, které byly použity v projektu byly přejmenovány nebo přesunuty na jiné místo. ŘEŠENÍ -> fotografie přesuňte zpět na původní místo, přejmenujte je nazpět.
- V případě, že program automaticky nenačte fotografie nazpět klikněte na tlačítko NAJÍT OBRÁZKY
- Poté se Vám otevře okno, ve kterém uvidíte chybějící obrázky. Klikněte na obrázek a poté na tlačítko uložit. Najděte umístění fotografie a dejte Vybrat.
- V případě, že v dané složce budete mít více fotografií, které chybí program si je nahraje.
- Až budete mít všechny fotografie doplněny, klikněte na Pokračovat.
- V případě, že program automaticky nenačte fotografie nazpět klikněte na tlačítko NAJÍT OBRÁZKY
Online aplikace:
Pokud Vám Online aplikace hlásí, že Vám chybí vložené fotografie, je to nejspíše způsobeno tím, že Vámi nahrané fotografie nebyly všechny nahrány na server. Z nějakého důvodu došlo k přerušení nahrávání. Pokud jste si toho nevšimli a s fotkami i přesto pracovali, nebudete mít fotografie ve Vašem projektu uloženy. ŘEŠENÍ -> při nahrávání fotografií kontrolujte v levém spodním rohu kolik fotografií máte nahráno. Pokud se Vám fotografie špatně nahrály a z projektu zmizely, je nutné vložit fotografie opětovně. Je možné, že máte slabší internetové připojení. V tomto případě nahrávejte fotografie po postupně po menších "dávkách".
Fotografie jsou v náhledech jemně rozmazané a rozostřené, jelikož se MCLAB snaží příliš nezatěžovat operační paměť Vašeho počítače. Jinak by nebylo možné foto produkt vůbec vytvářet. Jedná se však POUZE O NÁHLED.
Tisk produktů je tvořen přímo z Vašich fotografií a není jinak upravován. Foto produkt bude tedy vytištěn kvalitně a jednotlivé fotografie rozostřené nebudou (pokud není samotná fotografie ve špatné kvalitě). Prosím o kontrolu výstražných vykřičníků, které se v případě horší kvality objeví v dolním rohu fotografie.
Velikost fotografie by neměla přesahovat 2000x2000 pixelů.
Tato chyba značí, že obrázek na zmíněné stránce je příliš velký (příliš mnoho pixelů) a program jej nedokáže zpracovat. Pro změnu velikosti můžete použít například Malování.
Najděte v seznamu programů na vašem počítači Malování a otevřete jej.
- Otevřete zmiňovaný obrázek a nahoře klikněte na Změnit velikost.
- Zmeňte velikost v pixelech a obrázek uložte (Velikost by neměla přesahovat 2000x2000 pixelů).
- Otevřete náš program a vyberte Otevřít existující projekt
- Vyberte projekt, o který se jedná, jednou na něj klikněte a vyberte Duplikovat
- Projekt přejmenujte a poté jej otevřete
Vyměňte fotku, o kterou se jedná, a znovu objednávku odešlete
Ve staženém programu
- Pokud vytváříte fotoknihu a v programu se Vám zobrazuje jiný počet stran než kolik chcete vytvářet je nutné počet stran upravit. V případě, že fotoknihu již vytváříte máte možnost manuálně přidávat a mazat strany.
- Strany, které v programu nepotřebujete určitě smažte. V jiném případě budou vytištěny. Strany můžete smazat přes STRÁNKA/VYMAZAT
V online aplikaci
- V online aplikaci si také můžete vkládat strany dle Vaší libosti. Stačí kliknout na tlačítko vložit stranu.
- Strany navíc, které nepotřebujete můžete smazat přes tlačítko SMAZAT STRANU.
PROSÍM POZOR!
Fotoknihy tiskneme tak, jak je k nám zákazníci zasílají. Pokud bude album obsahovat strany navíc pouze s pozadím, tisknou se také, a budou tyto stránky zaúčtovány.
Počítač č.1 = počítač, na kterém máte nyní rozdělané projekty
Počítač č.2 = počítač, kam chcete projekty přesunout
- Stáhněte si na počítači č.2 MCLAB.
- Na počítači č.1 najdete ve složce „Dokumenty“ složku „MCLAB Projects“.
- V této složce nejdete váš projekt s koncovkou prj (např. Naše rodina.prj)
- Tuto celou složku zkopírujte (ne vyjmout) a přeneste si ji na počítač č.2 do stejného umístění (Dokumenty – MCLAB Projects).
- V tuto chvíli je nejdůležitější nasimulovat na počítači č.2 stejnou cestu k fotografiím, jako je na počítači č.1.
- Na počítači č.1 máte fotografie například ve složce C:\Users\helpdesk2\Pictures. Fotky musíte proto dát na počítači č.2 do stejného umístění. Pokud tam takovou složku nemáte, vytvořte ji. Vše musí být naprosto totožné s cestami na počítači č.1.
Poté otevřete na počítači č.2 program MCLAB a otevřete váš projekt. Vše by mělo být v pořádku
Technologický prostor je prostor asi 1 cm od skutečného okraje stránky. Nemělo by se do něj s jistou tolerancí nic dávat. Fyzický řez papíru je s tolerancí cca 2mm od okraje a pokud dáte vaše objekty do/nebo blízko tech. prostoru, mohou být oříznuty nebo nehezky blízko okraje.
Rady, jak správně s technologickým prostorem zacházet:
- Pokud nechcete, aby se fotky byť jen o milimetr ořezaly, NIKDY je NEumísťujte za/blízko šrafované čáry!
- To platí také pro texty a fotky, na které aplikujete různé ozdobné rámečky.
- Pokud je cílem vytvořit fotky, které nebudou mít žádný bílý okraj (resp. okraj s Vámi zvoleným pozadím strany), je NUTNÉ fotky umístit ZA ŠRAFOVANÉ čáry (tedy až na samé okraje). Jinak nelze zaručit, že se okraje neobjeví. Je nad lidské síly řezat papíry s půlmilimetrovou přesností.
- Technologického prostoru dbejte zejména u obálek knih. Knihařky papír zahýbají, takže by se mohlo stát, že zahnou část nadpisu nebo část obličeje na fotografii.
- U fotoknih, které nemají rovný přechod stran počítejte prosím s tím, že potřebujeme prostor do vazby. Proto nedávejte důležité složky těsně k technologickému prostoru.
Chybičky s ohledem na technologický prostor nelze uplatnit jako reklamace. V případě špatných obálek knih klientům voláme a za poplatek 100 Kč obálku spravíme a znovu vytiskneme.
Ve staženém programu
Pokud zvolíte ve staženém programu jiný typ fotoknihy, než jste chtěli, máte možnost jej změnit.
- Otevřete si program a v něm Váš projekt klikněte na tlačítko
.
- Po kliknutí na tlačítko se Vám otevře okno, ve kterém najdete možnosti produktů, do kterých můžete Váš projekt změnit.
- Po změně produktu si prosím projekt pořádně zkontrolujte.
V Online aplikaci
V případě, že zvolíte v Online aplikaci jiný produkt, než jste chtěli, máte možnost jej změnit.
- Otevřete si Váš projekt, který chcete změnit.
- Poté klikněte na ikonu pro změnu produktu.
- Otevře se Vám okno, které Vám nabídne produkty, do kterých můžete Váš projekt změnit.
Stažený program
Ve staženém programu zůstávají uložené projekty, pokud je z počítače nesmažete.
Online aplikace
V online aplikaci jsou projekty mazány automaticky systémem. Záleží o jaký projekt se jedná. O smazání projektu jsou zákazníci předem informování e-mailem.
- Objednané projekty - mazány po 90 dnech
- Neobjednané projekty - mazány po 30 dnech
- Neuložené projekty - mazány po 3 dnech
Smazané projekty již nelze žádným způsobem obnovit.
Jednoduchá a rozšířená možnost upravování je k dispozici pouze v online aplikaci.
- Jednoduché upravování
- Fotoprodukt se otevře v polouzamčeném "prostředí", ve kterém jsou aktivovány pouze některé možnosti.Toto prostředí je vhodné pro zákazníky, kteří nechtějí rozvržení měnit.
- Rozšířené upravování
- Fotoprodukt se otevře v "otevřeném prostředí", ve kterém máte možnost využívat a hýbat se všemi prvky.
Mezi "módy" můžete dle libosti přecházet pomocí tlačítka nahoře.
Starý projekt kalendáře, který má pevná kalendária, tedy kde nelze změnit text 2022 na 2023, není bohužel možné duplikovat pro další rok. Kalendária, ale ani žádná jiná data, po odeslání objednávky neměníme ani neupravujeme. Jinými slovy, pokud odešlete do výroby kalendář se špatným rokem, bude Vám vyrobený kalendář se špatným rokem.
Chybové hlášky
-
Stažený program:
Pokud Vám program hlásí: NÁSLEDUJÍCÍ OBRÁZKY CHYBÍ znamená to že (Podrobný návod):
- fotografie, které byly použity ve Vašem projektu máte na externím disku (flash disk, CD, DVD, ...) a v současné době není zapojen k počítači. ŘEŠENÍ -> Zapojte zpět odpojený externí disk a mějte jej zapojený až do odeslání Objednávky.
- fotografie, které byly použity v projektu byly přejmenovány nebo přesunuty na jiné místo. ŘEŠENÍ -> fotografie přesuňte zpět na původní místo, přejmenujte je nazpět.
- V případě, že program automaticky nenačte fotografie nazpět klikněte na tlačítko NAJÍT OBRÁZKY
- Poté se Vám otevře okno, ve kterém uvidíte chybějící obrázky. Klikněte na obrázek a poté na tlačítko uložit. Najděte umístění fotografie a dejte Vybrat.
- V případě, že v dané složce budete mít více fotografií, které chybí program si je nahraje.
- Až budete mít všechny fotografie doplněny, klikněte na Pokračovat.
- V případě, že program automaticky nenačte fotografie nazpět klikněte na tlačítko NAJÍT OBRÁZKY
Online aplikace:
Pokud Vám Online aplikace hlásí, že Vám chybí vložené fotografie, je to nejspíše způsobeno tím, že Vámi nahrané fotografie nebyly všechny nahrány na server. Z nějakého důvodu došlo k přerušení nahrávání. Pokud jste si toho nevšimli a s fotkami i přesto pracovali, nebudete mít fotografie ve Vašem projektu uloženy. ŘEŠENÍ -> při nahrávání fotografií kontrolujte v levém spodním rohu kolik fotografií máte nahráno. Pokud se Vám fotografie špatně nahrály a z projektu zmizely, je nutné vložit fotografie opětovně. Je možné, že máte slabší internetové připojení. V tomto případě nahrávejte fotografie po postupně po menších "dávkách".
Stažený program MCLAB
- Po stažení programu MCLAB si jej nainstalujte. Poté program otevřete a klikněter na "VYTVOŘIT NOVÝ PROJEKT".
- Zkontrolujte si prosím aktualizace -> tlačítko vlevo dole ZKONTROLOVAT AKTUALIZACE (pokud si nestáhnete aktualizace před tvorbou nového produktu, může dojít k problémům při tvorbě nebo při objednání).
- Po kontrole a stažení aktualizací si zvolte v nabídce oblast produktů, kterou vyžadujete.
- Zvolte z nabídky konkrétní produkt a začněte tvořit. Podrobný návod na tvorbu fotoproduktu, můžete nalézt ve video návodech.
Online aplikace
- Zvolte produkt z nabídky na našich stránkách. Fotoknihy naleznete v Produktech - fotoknihy. Kalendáře najdete v Produktech - Kalendáře atd..
- Poté si vyberte konkrétní druh produktu a šablonu.
- Klikněte na tlačítko vytvořit.
- V případě, že nejste u nás zaregistrován, klikněte na REGISTROVAT. Nebo klikněte na Přihlásit a přihlašte se.
Online aplikace i stažený program si hlídá kvalitu fotografí sám. Pokud Vám ukáže u fotografie výstrahu žlutou/oranžovou, dá se kvalita ještě tolerovat. V případě červeného vykřičníku není kvalita dostačující. V takovém to případě je nejlepší řešení fotografii zmenšit nebo nahradit jinou. Fotografie na tisk by měly mít rozlišení 300dpi. Rozrastrované fotografie vlivem špatné kvality není důvodem reklamace.
Pokud Vám program hlásí, že Váš projekt obsahuje prázdné obrázkové a textové pole, znamená to, že jste nevyplnili námi předpřipravené šablony.
V případě, že nemáte zájem o naše přednastavené rozvržení můžete si místa pro fotografie a texty smazat nebo zcela ignorovat. Nevyplněné pole se při odesílání odstraní.
POZOR - u některých přednastavených textových a obrázkových polích jsou nachystány také klipárty, které se automaticky nesmažou a zůstávají i přes nevložení textů nebo fotografií.
Fotoprodukty Vám tiskneme ze zaslaných dat. Vytiskneme Vám tedy vše co vidíte v náhledu.
Program MCLAB bohužel nedokáže "převzít" formátování textů z jiných souborů. Proto prosím nekopírujte do fotoproduktů texty z jiných souborů.
Je nutné texty do programu přímo psát.
V případě, že Vám program hlásí chybu s fontem Calibri, duplikujte prosím projekt a smažte kopírované textové pole. Poté je nutné texty do projektu znovu napsat.
Často kladené otázky k objednávkám
- Po dokončení objednávky obdržíte email potvrzující objednávku. Pokud máte vybranou platbu předem, obdržíte druhý email potvrzující zaplacení obejdnávky.
- Jelikož objednávky často obsahují rozsáhlá data může se doba nahrání objednávky do našeho systému pohybovat od 2 - 4 hodin.
- V případě, že Vám nedorazí žádný potvrzující e-mail, zkontrolujte si po přihlášení do Vašeho účtu, zda jste vyplnili platný e-mail. Zároveň se prosím podívejte do SPAMU.
- V případě, že Vám od nás nepřišel žádný e-mail, který by potvrzoval přijetí objednávky, kontaktujte nás prosím.
- Objednávku si můžete ověřovat ve svém zákaznickém účtu, v menu Objednávky.
Proč je po zadání čísla voucheru cena stále bez slevy?
- Jestliže se Vám po vložení voucheru neukazuje snížená cena, zkontrolujte prosím, zda jste zadali voucher ve správném tvaru, velkými písmeny a do správného pole tedy „zadat voucher“.
- Jestliže se Vám po vložení slevového kódu neukazuje snížená cena, zkontrolujte prosím, zda jste zadali slevový kód ve správném tvaru, velkými písmeny a do správného pole tedy „Máte slevový kód?“
- Pokud odešlete objednávku bez vložení voucheru/slevového kódu bude Vám objednávka vyhotovena za objednanou cenu!!!
Případné doplatky:
- A3 +2 strany 30 Kč
- A4 +4 strany 30 Kč
- A5 +4 strany 30 Kč
- A4 +4 strany (L05+L20) 50 Kč
- EVERFLAT A4 +4 strany 50 Kč
- EVERFLAT A3 +2 strany 50 Kč
- LAYFLAT +4 strany 70 Kč
- Pokud si přejete objednat více fotoproduktů naráz:
Online editor:
Produkty vkládejte postupně do online košíku tlačítkem "Vložit do košíku" uvnitř editoru. Do tohoto košíku lze vložit libovolný počet produktů/projektů a libovolný počet výtisků (kopií). Po vložení jednoho produktu do košíku můžete pokračovat v tvorbě nebo přidávání dalších projektů. Projekty se z košíku nesmažou. Až budete v košíku mít všechny projekty, které si přejete objednat, můžete pokračovat k dokončení objednávky.
Desktopová aplikace:
Produkty vkládejte postupně do košíku tlačítkem "Přidat do košíku" v editoru fotoproduktu. Do košíku se dostanete také z úvodního okna programu, tlačítkem "Zobrazit nákupní košík". Po vložení jednoho produktu do košíku můžete pokračovat v tvorbě nebo přidávání dalších projektů. Projekty se z košíku nesmažou. Až budete mít v tomto košíku všechny produkty, které si přejete objednat, klikněte na tlačítko "Objednat". Budete přesměrováni do objednacího procesu v okně internetového prohlížeče. - Pokud odešlete více objednávek po sobě, tyto objednávky nebude možné sloučit. Bude nutné tedy platit dopravné za každou objednávku zvlášť.
- V tuto chvíli není možné kombinovat Online a Desktopové projekty do jedné objednávky. Je tedy nutné provést objednávky zvlášť, avšak ty není možné sloučit do jedné objednávky nebo jedné dopravy.
K nahrání dat k Vaší objednávce postupujte dle níže uvedeného návodu:
1. Otevřete program
2. Z nabídky prosím zvolte 'Otevřít existující projekt'
3. Klikněte na Váš projekt (stav Vašeho projektu bude ukazovat 'Čekání na Soubory') a zvolte 'poslat soubory'
4. Zaškrkněte obchodní podmínky a klikněte na Začít
5. Klikněte poté na Poslat objednávku e-mailem a potvrďte volbu tlačítkem Pokračovat.
6. Vyberte místo uložení neodeslaných dat. Například Plocha. Na Vámi zvolené místo se Vám uloží složka, kterou prosím zazipujte (Klikněte prosím pravým tlačítkem myši na složku a dejte Komprimovat.)
7. Otevřete si prosím jakýkoliv internetový prohlížeč (Chrome, Firefox a jiné). Zadejte uschovna.cz. Klikněte prosím na POSLAT, poté zadejte Váš e-mail, vložte soubor, který jste zazipovali a poté náš e-mail (info@mcl.cz). Po vyplnění klikněte na Odeslat. Vaše data budou poté odeslána.
Po obdržení dat dojde ke stažení a dohrání k Vaší objednávce. Obdržení dat Vám potvrdíme e-mailem.
Po přijetí objednávky do ekonomického systému můžete sledovat objednávku ve svém zákaznickém účtu, v menu Objednávky. Objednávky jsou aktualizovány každou hodinu.
Pokud máte voucher nebo jiný slevový kód je nutné zadat přímo do objednávky počet kusů produktů.
V případě, že máte zájem o 2 kusy fotoknihy je nutné uvést v kolonce množství 2. Pokud máte zájem o 4 kusy je nutné zadat do kolonky číslo 4. Poté zadáte také daný počet voucherů do kolonek u produktu. Pokud je Vámi požadovaný počet kusů vyšší, než počet voucherů, zbývající počet lze objednat a bude účtována běžná cena.
V případě, že nebude uveden daný počet kusů v kolonce množství, není možné počet produktů reklamovat.
Výroba a termíny dodání
- Jsme nejvybavenější pracoviště barevných digitálních tiskáren Xerox na jižní Moravě. Pracujeme na 3 strojích Xerox Color 1000 Digital Press.
- Po obdržení Vašich dat v objednávce jsou data převedena do tiskového PDF. Před samotným tiskem se data NEKONTROLUJÍ.
- Fotoprodukty tiskneme v podobě, jak si je k nám zákazníci zasílají. Žádným způsobem data neupravujeme. Neručíme za chyby, které si sami zákazníci způsobí svou nepozorností nebo nepochopením. Přijaté objednávky se zpracovávají automaticky, strojně bez zásahu lidské kontroly. Z tohoto důvodu doporučujeme dbát na obezřetnost a kontrolu projektu před odesláním.
- Při vytváření fotoproduktu si můžete vybrat z několika možností dopravy, včetně osobního vyzvednutí v Modřicích u Brna.
- Osobní odběr 29 Kč
- Česká pošta na dobírku 138 Kč / platba předem 119 Kč
- Zásilkovna ČR na dobírku 118 Kč / platba předem 99 Kč
- Zásilkovna SK na dobírku 2,79€ / platba předem –
- Slovenská pošta 5,99€ / platba předem –
- 5 a více kusů na dobírku 168 Kč / platba předem 149 Kč
- GLS na dobírku 158 Kč / platba předem 129 Kč
- GLS – obrazy na dobírku 178 Kč / platba předem 149 Kč
- Termín výroby je okolo 8 pracovních dnů v závislosti na sezónním vytížení. Lze si však připlatit expresní výrobu, která zaručuje počet dnů výroby a předání produktu dopravci. Výrobní doba nezahrnuje dodání.
Reklamace
-
Záruka na fotoprodukty se vztahuje na vady materiálu, funkční vady nebo na vady vzniklé při výrobě.
-
Bohužel papír se nedá korigovat jako jas a barevnost na monitoru. Každý má doma monitor kalibrovaný jinak, a tak se mohou barvy a kontrast na Vašem monitoru a na naší tiskárně lišit. Spoléháme na profesionální nastavení techniků přímo od firmy Xerox, jedné z nejlepších tiskařských společností na trhu.
Doporučujeme věnovat pozornost úpravě fotografií před tím, než je do fotoknihy vkládáte.
-
Odchýlení barevnosti fotoproduktu od očekávaného výsledku nelze pokládat za vadu a tudíž není možné, aby odchylka barevnosti od očekávané byla předmětem reklamace.
-
Záruka se nevztahuje na vady, které jsou způsobené vadou dodaných podkladů (textů a fotografií).
I když se snažíme, aby naše produkty byly dokonalé, může se stát, že se nějaká chybička přece jen vloudila.
- Pokud objevíte na produktu závadu, kontaktujte nás na info@mcl.cz. Do e-mailu prosím popište reklamovanou vadu spolu s fotografiemi daného problému.
- Záruka na fotoprodukty se vztahuje na vady materiálu, funkční vady nebo na vady vzniklé při výrobě.
- Za vady způsobené dopravcem neručíme. Při převzedí poničeného výrobku od doprace je nutné reklamovat balíček přímo u dopravce a to maximálně do 2 pracovních dnů.
- Zhotovitel vyřídí reklamaci do 30 dnů od okamžiku, kdy obdrží od zákazníka všechny potřebné dokumenty, které jsou nutné pro posouzení reklamace.
- Pokud v případě reklamace půjde o vadu, která lze odstranit, je prodávající oprávněn výrobek opravit. V opačném případě, kdy se jedná o vadu, kterou nelze odstranit a která brání tomu, aby výrobek mohl být řádně užíván, dodá nové.
- Omlouváme se, pokud se něco takového stane, nicméně naše firma Vámi nahrané fotoknihy needituje. Prosím zkontrolujte si před podáním objednávky kalendáře, jestli máte stránky skutečně ve správném pořadí a zdali máte správně navolená kalendária. Případné chyby totiž NEJSOU DŮVODEM PRO REKLAMACI.
- Záruka se nevztahuje na vady, které jsou způsobené vadou dodaných podkladů v případě ořezů objektů umístěných příliš blízko u okrajů publikace.